28 Ocak 2013 Pazartesi

İslam’da cinsellik yok…


Çoğalabilmek için evlilik vardır.
“Evleniniz, çoğalınız. Zira ben, kıyamet günü, diğer ümmetlere karşı sizin çokluğunuzla iftihar ederim.” Hz. Muhammed (s.a.v)
Öncelikle hadiste, bahsi konu olan çoğunluğun insan çokluğu olmadığı, kendisine layık bir ümmet olarak çoğalmanın vurgulandığı bilinmelidir.
Ne kadınlar ne de erkeklerin salt nefislerini tatmin etsinler diye yaratılmadıkları Ku’an’ın özüyle kanıtlıdır. Dolayısıyla cinsellik, şehvetsi bir kavram içerip nefsi odaklı etkileşimi amaç edinmesinden, İslam’la özdeşleştirilebilmesi mümkün değildir.
İslam’ın en tehlikeli düşmanı nefis olmasından, nefsi galebe çaldıracak ve libidoyu hedef edinecek kışkırtıcı tüm oluşumlardan kaçınılması, Allah ile bütünleşebilmenin yoludur.
Evlilik, her ne kadar bir cinsellik ise de, zevk, tatmin ve sefahat aracı olan cinsel hayat ile örtüştürülemez. Allah rızası için yapılan evliliklerde nefis ölü, sabır diridir. Cinsellik nefis azdırıcı fantezilerin tetiklediği arzular olup, kulu kul olmaktan çıkaran yolları açtığından Allah yerine cinselliğe tapış başlar. Birkaç saniye süren tatmin anındaki hazzı Allah’a ibadet esnasında hissedemeyen bir mümin, nefsi esareti altında olduğunu kanıtlar.
Ayetler son derece açık ve seçik olup, Allah’a kulluk için yaratılmış bir müminin nefsi istek ve arzularını önemseyebilmesi söz konusu değildir. Hele de tamamen şehvete dayalı cinselliği zihin ve duygularında barındırabilmesi, tumturaklı iman etmediğine bir delildir.
Kötülüklerin ve nefsin temsilcisi şeytanın hüküm sürdüğü bir âlemde müminin varlık sebebi, şerre ve nefse karşı mücadele etmek, Allah dinini egemen kılmaktır. Dolayısıyla Müslüman erkek veya kadının Allah rızasını kazanabilmek gibi kulsal yükümlülükleri var iken, cinsellikte aradıklarını bulamama kabilinden bir elem taşıyabilmeleri mümkün değildir. Zaten o, mükâfat olarak cennette kendilerine verilecektir.
İslam başlığı altında kadın ve erkeklerde cinsel arzuları tetikleyen tahrikler, Müslümanların ahiretten uzaklaşıp dünyaya meyletmelerine, asıl yapmaları gereken mücadeleden ve sabırdan kaçınıp, şehvete boyun eğmelerine neden olmaktadır.
Gerek Allah gerekse Peygamber efendimiz, cinselliği ve sevişmeyi teşvik edici ve taktik verici hiçbir hükümde bulunmamış, haramların altını çizerek sınırlar getirmiştir.
“İslam’da cinsel hayat” adlı kitabıyla İslam’ın amaç ve gayesine ihanet etmiş olan Ali Rıza Demircan adlı cinselci, Peygamberimizin mahrem yeri olan yatak odasına girerek dizdiği iftiralarla yetinmeyip, cinselliği namaz, cihat ve diğer tartışılmaz hükümlerle özdeşleştirme küstahlığında bulunmak suretiyle İslam’ı pornolaştırabilmiştir.
Kendini İslami cinselliğin psikoterapi uzmanı yapan Ali Rıza Demircan,  cinsel sevişmeyi ibadetle eşdeğer görebilmesinin bedbahtlığı içinde Müslümanları nefislerinin peşinde koşmalarına dini meşruiyet aramaktadır.
Bir de cinsellikte yaşam koçu şöhretini taşıyan Sibel Üresin adlı rahibe örtülü cinselci, güya Müslüman kadınların seksteki temsilcisi olarak, “Cinsel ilişki namaz kılmaktan da önemlidir” diyerek, 5 vakit namaz yerine 5 vakit cinsel ilişkiyi yahut namazdan önce sevişmekle namazın kabul edilebileceğine işaret etmektedir.
Özellikle cinsellik tamamen mahrem bir konu olup, hayâ ve edep duygusu taşıyan kadın veya erkeğin dillendirmeyeceği bir gizliliktir. Hz. Adem ve Hz. Havva’dan bugüne kadar gelen her toplum, kendi kültür ve güdüleriyle cinsel ilişkiye girmiş; Allah’tan gelen uyarılara kulak verenler, yasaklanmış sınırları aşmamışlardır.
Modern düşüncenin İslam karşıtlığının nedeni cinselliğe sınırlar getirip yasaklamış olması olduğuna göre; İslam’da cinsel hayat ile sekülerizme göz mü kırpılmaktadır?
Düşünce ve inanç ne olursa olsun cinselliğin tartışıldığı bir toplumda oluşan ilginin çıkaracağı fesatları hesap edebilmek mümkün değildir. Cinselliğin deşifresi apaçık bir fitne olup, saklı tutulması gereken bir nefistir.
Malumunuz üzere cinsel birliktelik sonrası farz olan gusül abdesti, akıtılan maddi meniden dolayı değil şehvet akabinde oluşan doruksu tatmin ardından şart koşulmuştur. Çünkü küçük veya büyük taharette nasıl gusül abdesti almak caiz kılınmamışsa, tatminsiz gelen menide gusül abdesti gerektirmemektedir. Ancak cinsel doyum, zevksi bir âleme sürüklediğinden, yeniden Allah’a ve idrake dönüş için temizlenmek farz kılınmıştır.
Cinselliği İslam’da kutsallaştıran Demircan,“Cinsellik insan hayatında eski çağlarda da önemliydi, yeniçağlarda da önemli, modern çağlarda da önemli, şu anda yaşadığımız dünyanın ana problemlerinden biridir” açıklaması, gayrimeşru olan ve iman etmemişlerin sorunlarını İslam çatısı altında aklamaktır. Yoksa Allah, Resulü ve ahirete teslim olmuş hiçbir mümin, sabırlarıyla cinsellikle ilgili tek bir sorun yaşamaz ve seksi, asla ana bir problem olarak kabul etmez. Çünkü Allah rızasını kazanabilmek için çok daha büyük mücadelesi ve vahim sorunları vardır. “Bir insanın zevk için cinsel atılımlarda bulunmasının dinsel çerçevede hiçbir mazuru yoktur” ifadesinde bulunan Demircan, ilmine rağmen İslam’dan ne kadar kopuk bir düşkün olduğunu kanıtlamaktadır.
Sapıtmış her iki azgınla ilgili daha fazla detaya girmeden, cinselliğin ya da sevişmenin şekilleri konusunda eşleriyle nasıl zevke ulaştıklarını, affınıza sığınarak öğrenmek istiyorum.
-      Demircan hoca, Peygamber efendimize atfettiği cinsellik öğretilerini; neden kendi eşini örnek vererek anlatmıyor?
-      Zevk için cinsel atılımlarda sınır tanımayan Demircan hoca ve seks koçu Sibel Üresin; eşleriyle nasıl sevişiyor, uyarılmaları için ne tür fantezilere başvuruyor ve tahrik edici dekolteler giyip ya da giydirtip taktikler uyguluyorlar?
-      Cinsellik düşkünü bu ikili, acaba günde kaç kez sevişip cinsel ilişki ibadetini işliyorlar?
-      Eşlerinin bedenlerinde kuru tek bir yer bırakmaksızın öpüyor yahut öptürüyorlar mı?
-      Dindarların aradıklarını bulabilmek için uzman oldukları cinsellik konusunda eşleriyle nasıl sevişiyorlar?  
-      Cinsel ilişkide uyguladıkları hareketlerin İslami olabilmesi için Müslümanlara önerdikleri kıstas ve pozisyonlar nelerdir?
-      Kadının mı yoksa erkeğin mi üstte ilişkide bulunmaları caizdir?
-      Cinsel organların ağza alınıp boşaltılması caiz midir?
-      Cinsellikte eşe karşı mecburi tuttukları görevde, fantezileri karşılamak caiz midir?
-      Normal ilişkiden uyarılmayıp farklı pozisyon ve sevişme talebinde bulunan kadın ya da erkeğin arzularına uymanın İslami kriteri nedir?
-      Kızlarına, gelinlerine, damatlarına yahut oğullarına sevişmenin kutsal ve cinselsiz bir hayatın haram olduğunu söyleyerek İslami sınırlar konusunda taktikler veriyor, ibadet saydıkları sevişmeyle ilgili teşvikte bulunuyorlar mı?
-      Müşterilerinin en iyi dostu olduğunu ifade eden Sibel Üresin, namazdan daha önemli bir ibadet olduğunu açıkladığı cinsellik konusunda, tıpkı namaz öğretisi misali cinsellik üzerine uygulamalar yapıyor veya müşterileriyle sevişiyor mu?
-      Demircan hocanın Beyoğlu Belediye Başkanı olan oğlu Ahmet Misbah Demircan’ın hizmet verdiği genelevlerle ilgili İslami fetvası nedir? Eğer laik devlet izin verirse, genelevlerin girişinde muta nikâhı kıymak caiz midir? Zina haram olduğuna göre, oğlunun daha iyi işlenebilmesi için yaptığı aracılığı devlete mal etmesi caiz midir? Allah’ın hükümlerine değil de laik devletin hükümlerine boyun eğmek, şirk değil midir?
-      Acaba Demircan hoca, insanlık aleyhine tehdit görüp dünyanın ana problemi saydığı cinselliğe hizmet ettiği gerekçesiyle oğlu Ahmet Misbah Demircan’ı mücahit mi bellemektedir?
-      Allah’ın haram saydığı genelev gibi en zilletsi lanetini işleyen oğlu değil de eşlerin birbirlerini cinsel yönden ihmal etmeleri mi haram ve günah sayılmaktadır?    
    
Allah’a saygıdan kalbi ürpermeyen Demircan hoca ve benzerleri, sabrın yüceliğini ve her zorun üstesinden gelen ebedi mükâfatını idrak edemediklerinden, seksi ve doyumu kutsal bir ibadet sanısıyla Müslümanları baştan çıkartmaya çalışmaktadırlar. Ne Kur’an’ı Kerim ne de kitaba muvafık hadislerde yer almayan cinsellik ve sevişmeyle ilgili fitneyi aşılamaya kalkışmaları, şeytani vesveseden başka bir şey değildir.
İnsanoğlu, kavuşamadığı birçok arzularında olduğu gibi cinsellikteki tatmine de ulaşamayabilir. Onun için harama kalkışma mazereti asla meşru değildir. Nasıl ki arabası olmadığı için bir araba çalınamaz ise, eşinden tatmin olamadığı gerekçesiyle zinaya girişilemez. İşte sabrın önemi burada anlaşılmaktadır.
İnsandaki hırs ve sabırsızlık, felaket ve cehenneme giriş biletidir.
Ey iman edenler! Sabır ve namaz ile Allah'tan yardım isteyin. Çünkü Allah muhakkak sabredenlerle beraberdir.” Bakara 153
Eğer sözde İslami seks otoritelerinin ifade ettikleri gibi cinsel ilişki, namaz kılmaktan önemli olsaydı, Allah, namazı değil cinsel ilişki yahut sevişme ile kendisinden yardım istemesini emrederdi.
İslam’ın ne olduğunu bilmediklerinden pornolaşmakta sınır tanımıyorlar…

Hiç yorum yok: